Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik de limiet voor mijn Internet Zakenrekening?

Op uw zakelijke rekening staan verschillende limieten:

  • Rekeninglimiet: het maximale bedrag dat per dag van de rekening overgeschreven mag worden.
  • Gebruikerslimiet: het maximale bedrag dat een gebruiker van de rekening per dag mag overschrijven.
  • Paslimiet: het maximale bedrag dat een gebruiker met de Wereldpas dagelijks kan betalen.


Wijzigen van de limiet

U geeft de wijziging schriftelijk aan ons door.

  1. Wijzig de rekeninglimiet.
  2. Wijzig de gebruikerslimiet.
  3. Onderteken beide formulieren rechtsgeldig.
  4. Stuur de formulieren per post naar ons op.

Eenmanszaak

Als uw organisatie een eenmanszaak is, dan wijzigt u uw paslimiet online

Vervolg

De limiet is binnen 5 werkdagen aangepast. U ontvangt een schriftelijke bevestiging.

 

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank