Hoe blokkeer ik de toegang tot de Mobiel Bankieren app?
Blokkeer via Internet Bankieren de toegang tot de app:
- Log in via Internet Bankieren
- Ga naar Gegevens wijzigen > Mobiel bankieren
- Klik op Blokkeren
Maak je gebruik van Mobiel Bevestigen en kan je niet direct inloggen bij Internet Bankieren?
Heb je een tweede mobiel of tablet, dan kan je de app opnieuw registreren en direct de toegang tot de app blokkeren.
- Registreer de app op het tweede toestel
- Het registreren van de app is op werkdagen vrijwel direct geregeld
- Log in via de app bij Internet Bankieren
- Ga naar Gegevens wijzigen > Mobiel bankieren
- Klik op Blokkeren
Kan je de app niet blokkeren? Bel direct met ons Fraude Intake Team via 030 753 6450. Het team is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Of stuur een e-mail naar fraude@triodos.nl met het verzoek Mobiel Bevestigen te blokkeren.
Blokkeer de toegang tot Internet Bankieren als je je Identifier kwijt bent.