Hoe blokkeer ik de toegang tot de Mobiel Bankieren app?
Blokkeer via Internet Bankieren de toegang tot de app:
- Log in op Internet Bankieren
- Ga naar Gegevens wijzigen > Mobiel bankieren
- Klik op Blokkeren
Maak je gebruik van Mobiel Bevestigen en kan je niet direct inloggen op Internet Bankieren?
- Heb je een tweede mobiele telefoon of tablet? Activeer dan de Triodos Bankieren app op dat apparaat. Na het activeren kun je je andere apparaat direct blokkeren:
- Activeer de app op het tweede toestel
- Het activeren van de app is op werkdagen vrijwel direct geregeld
- Log in tik rechtsonder op Meer
- Ga naar Voorkeuren & Privacy > Geactiveerde apparaten
- Tik op het apparaat dat je wilt blokkeren
- Tik op Verwijderen
- Activeer de app op het tweede toestel
- Kan je de app niet blokkeren? Bel direct met ons Fraude Intake Team via 030 753 6450. Het team is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Of stuur een e-mail naar [email protected] met het verzoek Mobiel Bevestigen te blokkeren
Blokkeer de toegang tot Internet Bankieren als je je Identifier kwijt bent.