Hoe blokkeer ik zelf de toegang tot Internet Bankieren?

Blokkeer de toegang tot Internet Bankieren als:

  • Je vermoedt dat je slachtoffer bent van fraude of dat iemand zonder jouw toestemming toegang heeft tot je rekening of
  • Je Identifier niet meer in je bezit is

Gebruikte je een Identifier om in te loggen, volg dan deze stappen:

  1. Klik rechts bovenaan onze website op Inloggen en kies Inloggen met Identifier
  2. Vul het gebruikersnummer van je Identifier in en klik op Volgende
    • het gebruikersnummer is ingevuld in je scherm als je in het verleden Onthoud Identifier en Gebruikersnummer hebt aangevinkt
    • Als je het 1e cijfer van je gebruikersnummer intoetst, toont je browser afhankelijk van je instellingen de gebruikersnummers die je eerder hebt ingevuld 
    • weet je je gebruikersnummer niet meer, bel ons dan om je toegang tot Internet Bankieren te blokkeren
  3. Vul een zelfgekozen toegangscode in en klik op Inloggen
  4. Herhaal dit 3 keer. Je toegang tot Internet Bankieren is nu geblokkeerd
  5. Heb je een en/of-rekening, voer deze stappen dan uit voor beide Identifiers
  6. Heb je je Identifier nog in bezit, blokkeer dan ook de Mobiel Bankieren app

Maak je gebruik van Mobiel Bevestigen, blokkeer dan de toegang tot de Mobiel Bankieren app. Hiermee blokkeer je ook de toegang tot Internet Bankieren.

Bel ons als het niet lukt om de toegang tot Internet Bankieren te blokkeren.






Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp