Wat moet ik doen als ik mijn Identifier kwijt ben?

Bel ons als je je Identifier kwijt bent of als deze is gestolen. Wij blokkeren je Identifier dan direct.

Buiten kantooruren

Als je je Identifiernummer nog weet, kun je je toegang tot Internet Bankieren zelf blokkeren. Dat doe je als volgt:

  1. Klik rechts bovenaan onze website op Inloggen
  2. Vul je gebruikersnummer in en klik op Volgende
  3. Vul een zelfgekozen toegangscode in en klik op Inloggen
  4. Herhaal dit 3 keer. Je toegang tot Internet Bankieren is nu geblokkeerd.

Overstappen naar Mobiel Bevestigen

Je stapt eenvoudig over naar Mobiel Bevestigen. Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.  

Ben je minderjarig of een zakelijke relatie? Vraag dan telefonisch een nieuwe Identifier aan. Bel ons en houd je rekeningnummer bij de hand.


Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp