Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Waarom verhoogt Triodos Bank de tarieven voor afschriften?

Wij staan voor een duurzame wereld. In dat streven kijken we ook kritisch naar onze dienstverlening en processen. We investeren in verbetering en uitbreiding van onze digitale diensten om onze papieren processen te vervangen. Naar ons idee is het versturen van papieren afschriften niet duurzaam. Daarom vragen we u om een hogere bijdrage als u toch graag afschriften op papier wilt blijven ontvangen.

Afschriften downloaden
Via Internet Bankieren kunt u kosteloos uw afschriften downloaden. Heeft u (nog) geen toegang tot Internet Bankieren? Als u een brief van ons heeft ontvangen, stuur dan het antwoordformulier naar ons op. Bel ons als u geen brief heeft ontvangen, dan vertellen we graag hoe u aan inloggegevens kunt komen.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank