Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe activeer ik mijn Internet Zakenrekening voor betalingen naar het buitenland?

U maakt alleen geld over naar het buitenland als u de bevoegdheid heeft om Wereldbetalingen te doen

Activeer in Internet Bankieren de mogelijkheid om betalingen naar het buitenland te doen:

  1. Log in
  2. Klik op Gegevens wijzigen > Rekeninggegevens.
  3. Klik onder het kopje Buitenlandbetalingen op Wijzigen.
  4. Selecteer de periode.
  5. Klik op Volgende.
  6. Klik op Naar autoriseren.
  7. U bevestigt de wijziging met uw Identifier.

Vervolg

U kunt na 2 uur:

  • geld overmaken naar het buitenland via Internet Bankieren.
  • een Europese betaling doen via uw app.

 

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank