Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Waarom vraagt Triodos Bank om een kopie van uw identiteitsbewijs voor iDIN?

Door aangescherpte regels hebben wij van al onze rekeninghouders een kopie identiteitsbewijs nodig. Van nieuwe rekeninghouders (klant geworden na maart 2015) vragen wij het direct op bij het openen van een rekening. Bij onze huidige rekeninghouders gaan we dit in de loop van het jaar opvragen. Voor iDIN is er met alle deelnemende banken afgesproken, dat klanten die mee willen doen, volledig geverifieerd moeten zijn en eerst een kopie van hun identiteitsbewijs aanleveren als deze nog niet in bezit is bij de bank.
N.B. iDIN is alleen toegankelijk voor onze rekeninghouders met een betaalrekening en de daarbij bijbehorende identifier.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank