Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe pas ik de frequentie van mijn afschriften aan?

Afschiften voor de toekomst
Voor een zakelijke betaalrekening kunnen wij de frequentie voor u aanpassen. U kunt kiezen uit:

- Dagelijks
- Twee wekelijks
- Wekelijks
- Iedere twee weken
- Maandelijks
- Per kwartaal
- Eens per jaar

Mail uw verzoek naar: zakelijk@triodos.nl en noem uw rekeningnummer. Let op: reeds aangemaakt afschriften kunnen we niet aanpassen. 

Overzichten uit het verleden
Via het Internet Bankieren maakt u eenvoudig een overzicht waarbij de mutaties tussen een bepaalde begin- en einddatum zichtbaar worden. Hierbij ziet u dan ook het begin- en eindsaldo.

    1. U logt in op uw rekening 
    2. Links in het menu klikt u op 'Overzichten en vervolgens op 'Bij/af'
    3. Daarna klikt u onder de Titel 'Rekeningoverzichten'' op het tabblad 'Zoeken'
    4. Selecteer bovenaan de rekening waarvan u een rekeningoverzicht wilt maken; 
    5. Vul bij datum de periode in waarvan u een overzicht wilt maken en klik op 'Zoek' (rechtsonder in het scherm).

Nu verschijnt er een overzicht van de bij- en afboekingen die in deze specifieke periode op uw rekening plaats hebben gevonden. U kunt dit overzicht printen of downloaden. Om het begin- en eindsaldo te zien voor de periode is het noodzakelijk om te kiezen voor printen.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Overzichten, Up- en Downloaden'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank