Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn zakelijke Wereldpas opzeggen?

Als u de zakelijk pas niet gebruikt kunt u deze beter opzeggen om kosten te besparen.

Met dit formulier kunt u de pas opzeggen. Vul het formulier alstublieft volledig in, zet een vinkje bij 'Wereldpas verwijderen' en stuurt u het formulier rechtsgeldig ondertekend per post retour. Binnen twee weken zal de pas niet meer werken. De kosten voor de pas zullen stoppen en eventueel te veel betaalde kosten ontvangt u retour op uw rekening.

Let op!  De ondertekening is rechtsgeldig wanneer de ondertekening overeenkomt met de tekeningsbevoegdheid zoals geregeld in uw statuten of het uittreksel bij de Kamer van Koophandel. Uw handtekening op het formulier dient overeen te komen met de handtekening op het kopie legitimatiebewijs dat wij van u ontvangen hebben. Wij gebruiken uw handtekening namelijk ter verificatie. Komt u handtekening niet overeen? Dan zijn wij helaas genoodzaakt uw verzoek retour te sturen en vragen wij u opnieuw een handtekening te zetten.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Contact

Neem contact op met Triodos Bank