Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service zakelijke klanten

Ik zoek geen informatie over Ondernemers Ga naar informatie voor/over: Particulieren Private Banking

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Zijn mijn opdrachten verwerkt als mijn verbinding met internet is verbroken?

Of uw opdrachten zijn verwerkt is afhankelijk van het moment waarop de verbinding met internet werd verbroken.

Bevestigd
Wanneer u de opdracht al heeft bevestigd met uw identifier of wachtwoord zijn uw opdrachten gewoon in behandeling genomen.

Niet bevestigd, wel opgeslagen
Wij hebben uw opdracht niet in behandeling kunnen nemen. De gegevens staan nog wel opgeslagen in internetbankieren. U hoeft de opdracht niet opnieuw in te voeren. Log opnieuw in om uw betalingen te bevestigen. U ziet direct na het inloggen de melding “Er staan ... opdrachten klaar om te verzenden”. De opdrachten staan dan nog in de verzendlijst.

Niet opgeslagen
Wij hebben uw opdracht niet ontvangen. Log opnieuw in en voer de opdracht nogmaals in.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Veiligheid'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank