Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Kan ik met de app naar het buitenland overboeken?

Met de app kunt u Europese betalingen in Euro's overmaken. Er kunnen vanuit de app geen wereldbetalingen en geen overboekingen in vreemde valuta gedaan worden.

Let op!
1) De app is alleen beschikbaar in de Nederlandse Appstore / Google Playstore / Windows Phone Store. 
2) Bij overboekingen boven € 750,- per dag hebt u uw identifier nodig. 
3) U dient ook betalingen naar het buitenland (per rekening) te activeren vanuit uw internetbankieren.

Activeren buitenlandbetalingen
Via internet bankieren kunt u bij Gegevens wijzigen >> Rekening gegevens de optie voor buitenlandbetalingen, per rekening, activeren. Bijvoorbeeld: voor 1 week, 1 maand of permanent.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Buitenland'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank