Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe open ik een en/of rekening?

U opent een en/of Internet Betaalrekening via internet. Klik hier om de en/of Internet Betaalrekening direct aan te vragen.

• Vul het online formulier in.
• Wanneer u dit formulier volledig heeft ingevuld, wordt het automatisch naar ons verzonden.
• U ontvangt per e-mail een ontvangstbevestiging.
• Binnen een week sturen wij u per post een openingsbrief met uw nieuwe rekeningnummer toe en informatie over hoe u de rekening kunt activeren.

N.B.: Volgens de wet zijn wij verplicht iedere nieuwe klant te identificeren. Wij vragen u daarom in de openingsbrief om een eerste storting te doen vanaf uw huidige privé betaalrekening bij een andere bank. De hoogte van het bedrag mag u zelf bepalen (maximaal 500 euro). Voorwaarde is wel dat u een betaalrekening heeft bij een andere Nederlandse of Europese bank. De tenaamstelling van uw oude rekening moet overeenkomen met die van uw nieuwe rekening. U kunt ook een storting doen vanaf een gezamenlijke rekening, maar in aanvulling op deze storting vragen wij u dan om ook een recent kopie bankafschrift van deze rekening mee te sturen, om de totale tenaamstelling te kunnen controleren (dit is niet zichtbaar in een overboeking vanaf een gezamenlijke rekening).

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Openen'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank