Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe hef ik mijn rekening op?

U geeft aan dat u uw rekening op wilt heffen.

Schriftelijk opheffen
Uw opdracht voor het opheffen van de rekening ontvangen wij graag schriftelijk. Hiervoor stuurt u dit formulier ingevuld en ondertekend naar ons op. Op het formulier is plaats voor meerdere rekeningnummers. Ook kunt u zelf een brief opstellen. Hierin moet u in ieder geval uw rekeningnummer en naam vermelden en het rekeningnummer waar het resterende saldo naar overgeboekt kan worden. Vergeet niet deze brief te ondertekenen.

Procedure
Onderteken het formulier. Hebt u een gezamenlijke rekening? Dan moeten beide rekeninghouders tekenen. U stuurt het formulier op naar:
Triodos Bank
Antwoordnummer 170
3700 VB in Zeist.

Verwerking
Het opheffen van een rekening duurt gemiddeld twee weken. Wanneer de rekening is opgeheven sturen wij een schriftelijke bevestiging per post.

Let op!
Wanneer u geen andere rekening bij ons heeft en de opheffing is een feit, dan heeft u geen toegang meer tot de rekening via het internetbankieren. Wij raden u daarom aan om overzichten vooraf te downloaden en eventueel uit te printen. Wanneer u nog wel andere rekeningen beheert met uw identifier of gebruikersnaam, kunt u de opgeheven rekening nog 13 maanden inzien via Triodos Internet Bankieren. Daarna zal de rekening automatisch verwijderd worden uit uw overzicht van rekeningen.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Rekening'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank