Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Waarom ben ik verplicht elke week in te loggen op mijn rekening?

Veilig bankieren
Het is de belangrijkste taak van een bank om te zorgen dat u veilig kunt bankieren. Wij hebben om deze reden ook allerlei veiligheidssystemen om dit waar te maken. In gevallen van skimming neemt Triodos Bank ook haar verantwoordelijkheid door het bedrag in bijna alle gevallen aan de klant te vergoeden. Om fraude en internetcriminaliteit te kunnen bestrijden is het echter ook van belang dat de klant alert is en onregelmatigheden direct aan ons meldt. Op deze manier kunnen wij tijdig uw rekeningen blokkeren voor misbruik.

Wees alert
Indien een klant toch met fraude of skimming wordt geconfronteerd doen wij altijd onderzoek naar de individuele situatie en wordt ook rekening gehouden met persoonlijke omstandigheden. Dit artikel uit de Algemene Voorwaarden is dus niet bedoeld om verantwoordelijkheid op de klant af te schuiven maar wel om de klant te vragen alert te zijn op eventuele onregelmatigheden.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Openen'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank