Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Het iDIN scherm geeft aan dat ik iDIN niet kan gebruiken. Wat moet ik doen?

iDIN kan gebruikt worden door particuliere klanten met een Triodos Internet Betaalrekening en een Identifier, van wie wij na maart 2015 een kopie identiteitsbewijs hebben ontvangen. Is dit op u niet van toepassing, maar heeft u wel een Triodos Internet Betaalrekening? 1. Stuur een kopie van uw identiteitsbewijs naar Triodos Bank, Antwoordnummer 170, 3700 AB in Zeist. Vermeld op de kopie: iDIN.
Heeft u een ID-kaart, rijbewijs of verblijfsvergunning dan is ook een kopie van de achterkant nodig.
2. Woont u in het buitenland stuurt u dan uw kopie naar:
Triodos Bank, Postbus 55, 3700 AB in Zeist. Vermeld op de kopie: iDIN.
Eén week nadat u ons een kopie van uw identiteitsbewijs heeft gestuurd, kunt u gebruik maken van iDIN.

Wilt u meer weten over iDIN? Ga naar www.triodos.nl/idin

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar: