Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particulieren

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er op het moment dat een gewone betaling of periodieke overboeking geweigerd is?

Wanneer er onvoldoende saldo op uw rekening staat, kijken wij gedurende 3 werkdagen of het saldo wordt aangezuiverd. De betaling wordt dan alsnog afgeschreven.

Lukt dit niet, dan vervalt de betaling en ontvangt u een e-mail van ons. De betaling kunt u vervolgens terug vinden in internetbankieren (niet op de app). Kijkt u dan onder 'Overzichten' en dan 'Geweigerde opdrachten'.

Wanneer de geweigerde opdracht een gewone betaling betreft, dan kunt u deze zelf opnieuw aanbieden. In het geval van een periodieke opdracht kunt u deze hier niet opnieuw aanbieden. Voer de betaling dan opnieuw in als een normale (eenmalige) betaling. De periodieke overboeking wordt de volgende keer gewoon uitgevoerd. 

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Overboeken en storten'

Contact

Neem contact op met Triodos Bank