Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe beheer in mijn adresboek in de app?

In de app kunt u geen wijzigingen aanbrengen in uw adresboek. De app is een vereenvoudigde versie van het internetbankieren.

Het toevoegen, verwijderen of wijzigen van een adres kunt u doen in de normale internetbankier-omgeving. Als u via onze website in zou loggen met uw identifier kunt u uw adresboek beheren. Dit doet u bij 'Gegevens wijzigen'. Kies dan 'Adresboek IBAN' of 'Adresboek wereldbetaling' In de app zijn deze wijzigingen direct zichtbaar.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Telefoon en Tablet'