Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als mijn deposito afloopt?

Heeft u uw Spaar Deposito in Internet Bankieren geopend?
• Drie weken voor het einde van de looptijd ontvangt u een e-mail van ons ter herinnering dat uw Spaar Deposito vrij gaat vallen.
• Het saldo en de opgebouwde rente van het deposito storten wij op de einddatum op de door u opgegeven tegenrekening.
• U ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging.
• Wilt u opnieuw een deposito afsluiten, dan kunt u dat eenvoudig zelf doen via Internet Bankieren:
            1. Log in in Internet Bankieren
            2. Kies voor ‘Spaar Deposito openen’

Heeft u uw Spaar Deposito niet via Internet Bankieren geopend?
Drie weken voor het einde van de looptijd ontvangt u van ons een brief ter herinnering dat uw Spaar Deposito vrij gaat vallen. U kunt vervolgens op het antwoordformulier bij de brief uw keuze aangeven voor een van de volgende opties:
1. U laat het bedrag dat vrijkomt overmaken naar uw bestaande Triodos Internet Spaarrekening. Als u dat wilt kunt u vervolgens zelf eenvoudig en snel een Spaar Deposito openen via Internet Bankieren.
2. U laat het bedrag dat vrijkomt overmaken naar uw nieuw te openen Triodos Internet Spaarrekening. Als u dat wilt kunt u vervolgens zelf eenvoudig en snel een Spaar Deposito openen via Internet Bankieren.
3. U laat het vrijgekomen bedrag overmaken naar uw betaalrekening.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar: