Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service Private Banking

Ik zoek geen informatie over Private Banking Ga naar informatie voor/over: Particulieren Ondernemers Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Kan ik rood staan op mijn Triodos Internet Betaalrekening?

Ja, u kunt direct als u de rekening aanvraagt aangeven of u €500,- of €1000,-  rood wilt kunnen staan. Meer informatie over rood staan treft u hier op onze internet pagina.
 
Aanvragen
Heeft u al een Internet Betaalrekening? Dan kunt u een kredietlimiet schriftelijk aanvragen via het wijzigingsformulier kredietlimiet .
• Print het formulier uit en vul het in.
• Onderteken het formulier. Heeft u een gezamenlijke rekening? Dan moeten beide rekeninghouders tekenen.
• Stuur het formulier op naar Triodos Bank NV, antwoordnummer 170, 3700 VB in Zeist.
 
Overeenkomst
• Zodra wij het formulier ontvangen hebben doen wij een beoordeling of wij u een krediet kunnen verstrekken. Wij toetsen of er minimaal drie aaneengesloten maanden minimaal € 500 op uw Triodos Internet Betaalrekening is gestort.
• Kunt u een krediet krijgen, dan sturen wij u per post een kredietovereenkomst.
• Bent u het eens met deze overeenkomst, stuur deze ondertekend aan ons retour en binnen 3 werkdagen na ontvangst zetten wij het krediet daadwerkelijk op uw rekening.

BKR toetsing en registratie
Wij controleren uw vaste lasten en doen een BKR check. Heeft u een negatieve BKR registratie, dan kunnen wij u helaas geen roodstand toekennen. Omdat wij mogelijkheid tot roodstand bieden vanaf €500,- zijn deze overeenkomsten altijd geregistreerd bij BKR.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar: