Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service Private Banking

Ik zoek geen informatie over Private Banking Ga naar informatie voor/over: Particulieren Ondernemers Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Kan ik rood staan op mijn Triodos Internet Betaalrekening?

Ja, u kunt direct als u de rekening aanvraagt aangeven dat u rood wilt kunnen staan tot €1000,-. Hogere limieten zijn mogelijk vanaf 3 maanden na activering van de rekening. Meer informatie over rood staan treft u hier op onze internet pagina.

Aanvragen
Heeft u al een Internet Betaalrekening? Dan kunt u een kredietlimiet schriftelijk aanvragen via het wijzigingsformulier kredietlimiet .
• Print het formulier uit en vul het in.
• Onderteken het formulier. Heeft u een gezamenlijke rekening? Dan moeten beide rekeninghouders tekenen.
• Stuur het formulier op naar Triodos Bank NV, antwoordnummer 170, 3700 VB in Zeist. Vergeet niet een recent bewijs van inkomen mee te sturen en een kopie van een legitimatiebewijs van alle rekeninghouders.

Overeenkomst
• Zodra wij het formulier ontvangen hebben doen wij een beoordeling of wij u een krediet kunnen verstrekken. Kunt u een krediet krijgen, dan sturen wij u per post een kredietovereenkomst
• Bent u het eens met deze overeenkomst, stuur deze ondertekend aan ons retour en binnen 3 werkdagen na ontvangst zetten wij het krediet daadwerkelijk op uw rekening. BKR toetsing
Wij controleren uw vaste lasten en doen een BKR check. Heeft u een negatieve BKR registratie, dan kunnen wij u helaas geen roodstand toekennen.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar: