Ga naarhoofdnavigatie, zoekvak of decontent

Contact en service particuliere klanten

Ik zoek geen informatie over Particulieren Ga naar informatie voor/over: Ondernemers Private Banking Triodos Bank

Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contactloos betalen aan- of uitzetten?

Als uw Wereldpas geschikt is voor contactloos betalen dan zet u dit zelf aan of uit via onze app:

  1. Log in.
  2. Klik op Menu (de drie horizontale streepjes).
  3. Klik op Bankpassen.
  4. Onder Contactloos betalen zet u deze mogelijkheid aan of uit.

Vervolg
Uw wijziging gaat de volgende werkdag in vanaf 13:00 uur.

Geen app?
Als u geen app heeft, wijzigt u contactloos betalen via Internet Bankieren. Nadat u bent ingelogd, klikt u op Gegevens wijzigen > Wereldpas. Klik aan de rechterkant op contactloos om de wijziging door te geven.

Is uw vraag hiermee beantwoord? Ja Nee

Kijk ook eens naar:

Alle veelgestelde vragen over 'Wereldpas'