Wat moet ik doen als mijn telefoon gestolen of kwijt is?

Blokkeer direct de toegang tot de app als je je telefoon niet meer hebt.

Heb je de Triodos Mobiel Bankieren App op een ander apparaat?

  1. Log in op de app
  2. Tik op Meer > Voorkeuren & Privacy > Geactiveerde apparaten
  3. Tik op het apparaat dat je wilt verwijderen en kies Verwijderen

Heb je een extra apparaat waarop de app nog niet is geïnstalleerd?

  1. Activeer dan de Mobiel Bankieren App op je extra telefoon of tablet
  2. Volg na de activering bovenstaande stappen

Heb je een Identifier?

  1. Log in op Internet Bankieren
  2. Ga naar Zelf Regelen
  3. Klik op Geactiveerde Apparaten
  4. Klik op Verwijderen

Heb je Apple Pay geactiveerd?
Op de website van Apple Support staan tips om je iPhone te kunnen vinden én hoe je Apple Pay uit kunt zetten voor jouw iPhone. Lukt het niet om Apple Pay te blokkeren? Neem dan contact met ons op.

Geen app of Internet Bankieren?
Bel direct met ons Fraude Intake Team via 030 753 6450. Het team is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Of stuur een e-mail naar [email protected] met het verzoek Mobiel Bevestigen te blokkeren.

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp