Wat moet ik doen als mijn telefoon gestolen of kwijt is?

Blokkeer direct via Internet Bankieren de toegang tot de app als je je telefoon niet meer hebt:

  1. Log in op Internet Bankieren
  2. Ga naar Gegevens wijzigen > Mobiel bankieren
  3. Klik op Blokkeren

Maak je gebruik van Mobiel Bevestigen en kan je niet direct inloggen via Internet Bankieren? Volg deze stappen:

  1. Heb je een tweede apparaat, registreer daarop de Mobiel Bankieren App
    • Het registreren van de app is op werkdagen vrijwel direct geregeld
  2. Log in via de QR-scanner van de app op Internet Bankieren
  3. Ga naar Gegevens wijzigen > Mobiel bankieren
  4. Klik op Blokkeren

Kan je de app niet openen? Bel direct met ons Fraude Intake Team via 030 753 6450. Het team is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.  Of stuur een e-mail naar [email protected] met het verzoek Mobiel Bevestigen te blokkeren. 


Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp