Hoe wijzig ik mijn rekeninglimiet?
Ben je particuliere klant of heb je een eenmanszaak? Dan wijzig je tijdelijk je limiet via onderstaande stappen. Heb je een eenmanszaak en wil je je limiet permanent verhogen? Bel ons dan. Lees hier hoe je de limiet wijzigt voor andere zakelijke rechtsvormen.
Via de app
Als je een groot bedrag wilt overmaken, kun je tijdelijk je limiet verhogen tot € 250.000. Dit doe je via onze app:
- Log in
- Tik op Meer
- Tik op Rekeninginstellingen
- Tik op de rekening waarvan je de limiet wilt wijzigen
- Tik bij Rekeninglimieten op Limiet per dag
- Vul de nieuwe limiet en de einddatum in
- Je kunt de limiet voor maximaal een week wijzigen
- Klik op Bevestigen en volg de stappen
Je gebruikt de nieuwe limiet na vier uur.
Maak je gebruik van Mobiel Bevestigen, dan wijzig je je limiet altijd via de app.
Via Internet Bankieren
Als je inlogt met een Identifier of gebruikersnaam en wachtwoord, kun je ook je limiet wijzigen in Internet Bankieren:
- Log in op Internet Bankieren
- Klik rechtsboven op Naar het oude Internet Bankieren
- Ga naar Gegevens wijzigen > Rekeninggegevens
- Klik bij Limieten en autorisaties op Wijzigen
- Kies bij Periode of je de limiet voor een dag of week wijzigt
- Vul de nieuwe limiet in een klik op Volgende. Volg daarna de stappen
De limiet bedraagt standaard € 5.000. Wil je meer weten over je limieten? Kijk dan op onze limietenpagina.
Lees hoe je de limiet van de Wereldpas wijzigt.