Hoe wijzig ik de limiet voor mijn Triodos Internet Zaken Rekening?

Op je zakelijke rekening staan verschillende limieten:

  • Transactielimiet: het maximale bedrag dat per transactie van de rekening overgeschreven mag worden
  • Daglimiet: het maximale bedrag dat per dag van de rekening overgeschreven mag worden
  • Groepslimiet: het maximale bedrag van een betaling binnen een groep betalingen
  • Gebruikerslimiet: het maximale bedrag dat een gebruiker van de rekening per transactie mag overschrijven. Bel ons als je je gebruikerslimiet wilt weten. Deze is niet zichtbaar in Internet Bankieren
  • Paslimiet: het maximale bedrag dat een gebruiker met de Wereldpas dagelijks kan betalen

Wijzigen eenmanszaak

Heb je een eenmanszaak, dan wijzig je je paslimiet en rekeninglimiet via Internet Bankieren. Bel ons als het je niet lukt de limiet online te wijzigen, of als je je gebruikerslimiet wilt wijzigen.

Wijzigen andere rechtsvormen

Is er een rekeningbeheerder, dan wijzigt de rekeningbeheerder een limiet telefonisch of schriftelijk. De rekeningbeheerder ondertekent dan het formulier.

Is er geen rekeningbeheerder, dan wijzig je je limieten schriftelijk:

Onderteken het formulier rechtsgeldig en stuur het naar ons op per post.

Lees hoe je een rekeningbeheerder aanwijst.

Vervolg

Wij passen de limiet binnen 5 werkdagen aan. Je ontvangt een bevestiging per e-mail.

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp