Hoe wijzig ik de limiet voor mijn Triodos Internet Zaken Rekening?

Op je zakelijke rekening staan verschillende limieten. Wil je meer weten over je zakelijke limieten? Kijk dan op onze limietenpagina.

Wijzigen eenmanszaak
Heb je een eenmanszaak, dan wijzig je je paslimiet en rekeninglimiet via de app of Internet Bankieren. Bel ons als het je niet lukt de limiet online te wijzigen, of als je je gebruikerslimiet wilt wijzigen.

Wijzigen andere rechtsvormen
Is er een rekeningbeheerder, dan wijzigt de rekeningbeheerder een limiet telefonisch of schriftelijk. De rekeningbeheerder ondertekent dan het formulier.

Is er geen rekeningbeheerder, dan wijzig je de limieten schriftelijk via een formulier. Met onze keuzehulp vind je makkelijk het juiste formulier om je wijziging door te geven.

Onderteken het formulier rechtsgeldig en stuur het naar ons op per post.

Vervolg
Wij passen de limiet binnen 5 werkdagen aan. Je ontvangt een bevestiging per e-mail.

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp