Hoe kan ik een zakelijke Triodos Betaalpas aanvragen?

Bestaande gebruiker
Een bestaande gebruiker vervangt de Triodos Betaalpas zelf als deze kwijt of kapot is via de Mobiele Bankieren app of Internet Bankieren.

Nieuwe gebruiker

Nieuwe rekening
Je vraagt een zakelijke Triodos Betaalpas direct aan als je een Internet Zaken Rekening opent.

Bestaande rekening
Is er een Rekeningbeheerder, dan vraagt deze de Triodos Betaalpas voor een nieuwe gebruiker als volgt aan:

Is er geen rekeningbeheerder, dan vraag je een zakelijke Triodos Betaalpas aan via het wijzigingsformulier. Zorg ervoor dat je het formulier rechtsgeldig ondertekent.

Vervolg
Je ontvangt de Triodos Betaalpas en pincode op het bij ons bekende correspondentieadres:

  • Binnen 5 werkdagen na goedkeuring van de rekeningaanvraag
  • Binnen 5 werkdagen bij een bestaande rekening

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp