Wat moet ik doen als mijn Triodos Betaalpas kapot is?

Is je Triodos Betaalpas beschadigd, dan vraag je via de Mobiel Bankieren app of via Internet Bankieren een nieuwe betaalpas aan. Werkt je betaalpas niet meer omdat je 3 keer een foutieve pincode hebt ingetoetst, deblokkeer dan je betaalpas via de app.

Mobiel Bankieren app

  1. Log in
  2. Tik rechts onderin op Meer
  3. Tik op Betaalpassen
  4. Tik op de pas die je wilt vervangen
  5. Tik op Nieuwe betaalpas aanvragen
  6. Tik op Betaalpas beschadigd
  7. Tik op Bevestigen

Let op: er zijn kosten verbonden aan een vervangende pas. De kosten zijn 6 euro per pas.

Geen app
Maak je geen gebruik van Mobiel Bevestigen, dan kun je een nieuwe betaalpas ook aanvragen via Internet Bankieren. Log in en klik op Zelf regelen > Betaalpassen.

Vervolg

  • Je ontvangt binnen 5 werkdagen een nieuwe Triodos Betaalpas en behoudt je pincode
  • Contactloos betalen werkt nadat je de betaalpas eerst een keer gebruikt hebt met pincode 

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp