Wat moet ik doen als mijn Triodos Betaalpas kapot is?

Is je Triodos Betaalpas beschadigd, dan vraag je een nieuwe betaalpas aaan via de Mobiel Bankieren app. Werkt je betaalpas niet meer omdat je 3 keer een foutieve pincode hebt ingetoetst, deblokkeer dan je betaalpas via de app.
Als wettelijke vertegenwoordiger van een Triodos Jongeren Rekening, doorloop je namens je kind de stappen in je eigen Mobiel Bankieren app.

Zo werkt het:

  1. Log in
  2. Tik rechts onderin op Meer
  3. Tik op Betaalpassen
  4. Tik op de pas die je wilt vervangen
  5. Tik op Nieuwe betaalpas aanvragen
  6. Tik op Betaalpas beschadigd of vervangen
  7. Tik op Bevestigen

Geen app?
Via Internet Bankieren kun je ook een nieuwe betaalpas aanvragen. Ga naar Zelf regelen > Betaalpassen.

Vervolg

  • Je ontvangt binnen 5 werkdagen een nieuwe Triodos Betaalpas
  • Contactloos betalen werkt nadat je de betaalpas eerst een keer gebruikt hebt met pincode

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp