Wat moet ik doen als mijn Wereldpas is geblokkeerd?

We blokkeren een pas als iemand drie keer de verkeerde pincode heeft ingetoetst. Je kunt dan niet meer pinnen of contant geld opnemen.

Je kunt de pas via onze mobiele app of telefonisch deblokkeren.

1. Via de app

  • Log in
  • Tik rechts onderin op Meer
  • Tik op Betaalpassen
  • Tik op de betaalpas die je wilt deblokkeren
  • Tik op Blokkeren/deblokkeren
  • Zet het vinkje bij Blokkeren uit
  • Klik op Bevestigen en doorloop de stappen

Vervolg

Je kunt de Wereldpas meteen weer gebruiken.
Is de Wereldpas geblokkeerd bij een betaalautomaat? Neem dan na het doorlopen van bovenstaande stappen eerst een contant bedrag op bij een geldautomaat. Hierna kun je de Wereldpas overal weer gebruiken.

2.  Telefonisch

Bel ons en houd de volgende gegevens bij de hand:

  • je rekeningnummer
  • je Identifiernummer

Vervolg

Je kunt de Wereldpas de volgende werkdag weer gebruiken.

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp