Hoe wijzig ik de daglimiet van mijn particuliere rekening(en)?
Ben je een zakelijke klant? Lees hier hoe je de daglimiet van je zakelijke rekeningen(en) wijzigt.
Je wijzigt de daglimiet van je rekening(en) als particuliere klant via onze Mobiel Bankieren app. Het daglimiet van je rekening(en) is standaard ingesteld op € 5.000. Je kunt tijdelijk je daglimiet verhogen tot maximaal € 250.000.
Zo werkt het:
- Log in
- Tik op Meer
- Tik op Rekeninginstellingen
- Tik op de rekening waarvan je de daglimiet wilt wijzigen
- Tik bij Rekeninglimieten op Daglimiet
- Vul de gewenste daglimiet en de einddatum in
- Je tijdelijke daglimiet is maximaal een week actief
- Klik op Bevestigen en volg de stappen
Geen app?
Je kunt je daglimiet van je rekening(en) ook via Internet Bankieren wijzigen. Ga naar Zelf regelen > Rekeninginstellingen > Daglimiet en volg de stappen.
Vervolg
Je nieuwe daglimiet van je rekening gaat 4 uur na bevestiging in.
Wil je meer weten over je limieten? Kijk dan op onze limietenpagina.
Lees hier hoe je de daglimiet van je Triodos Betaalpas wijzigt.