Hoe wijzig ik de daglimiet van mijn zakelijke rekening(en)?
Ben je een particuliere klant? Lees hier hoe je de daglimiet van je particuliere rekening wijzigt.
Hoe je je daglimiet van je zakelijke rekening(en) wijzigt, verschilt onder andere per rechtsvorm.
Eenmanszaak of Rekeningbeheerder
Als eigenaar van een eenmanszaak of als Rekeningbeheerder, wijzig je de daglimiet van je rekening(en) via Internet Bankieren of de Mobiel Bankieren app.
Je kunt je daglimiet (tijdelijk) verhogen tot maximaal € 250.000.
Zo werkt het bij Internet Bankieren:
- Log in bij Internet Bankieren
- Ga naar Zelf regelen > Rekeninginstellingen
- Klik op Daglimiet
- Vul de gewenste daglimiet en eventuele einddatum in
- Klik op Bevestigen en volg de stappen
Vervolg
Je (tijdelijke) daglimiet van je rekening gaat 4 uur na bevestiging in.
Gebruik je de app?
Je kunt ook de daglimiet van je rekening(en) via de Triodos Mobiel Bankieren app wijzigen. Ga naar Meer > Rekeninginstellingen > Tik op de gewenste rekening > Tik bij Rekeninglimieten op Daglimiet en volg de stappen. Je (tijdelijke) daglimiet van je rekening gaat 4 uur na bevestiging in
Geen eenmanszaak of Rekeningbeheerder?
Je wijzigt de daglimiet van je rekening(en) schriftelijk via een formulier. Met onze keuzehulp vind je makkelijk het juiste formulier om je wijziging door te geven.
Onderteken het formulier rechtsgeldig en stuur het naar ons op per post.
Vervolg
Wij passen de daglimiet van je rekening(en) binnen 5 werkdagen aan. Je ontvangt een bevestiging per e-mail.
Wil je meer weten over je zakelijke limieten? Kijk dan op onze limietenpagina.
Lees hier hoe je de limiet van je zakelijke Triodos Betaalpas wijzigt.