Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

Lees hier hoe je persoonlijke gegevens wijzigt als je naar het buitenland gaat verhuizen.
Lees hier hoe je je persoonlijke gegevens wijzigt als je al naar het buitenland bent verhuisd.

Je wijzigt persoonlijke gegevens zoals je adres, e-mailadres, telefoonnummer of roepnaam snel en eenvoudig via onze Triodos Mobiel Bankieren app. Deze stappen gelden ook wanneer je vanuit het buitenland terug verhuist naar Nederland.

Zo werkt het:

  1. Log in
  2. Tik rechts onderin op Meer
  3. Tik op Persoonlijke gegevens
    • Ben je wettelijke vertegenwoordiger en wil je alleen de persoonlijke gegevens van je kind wijzigen? Tik dan op de naam van je kind
  4. Tik op de gegevens die je wilt wijzigen
  5. Vul je nieuwe gegevens in en volg de stappen
    • Ga je verhuizen en sta je bij ons ingeschreven als wettelijk vertegenwoordiger van je kind, dan kun je aangeven dat je kind meeverhuisd
  6. Je bevestigt de wijziging met je persoonlijke inlogcode
  7. Nadat je de wijziging hebt bevestigd, verwerken wij deze direct

Geen app?
Wijzig dan je persoonlijke gegevens als volgt:

  • Via Internet Bankieren. Nadat je bent ingelogd, klik je op Zelf regelen, Persoonlijke gegevens
    • Wil je de gegevens van je kind wijzigen, klik dan op het dropdownmenu achter je naam om je kind te selecteren
    • Je geeft de adreswijziging voor ieder kind apart op
  • Schriftelijk via het Formulier wijzigen persoonlijke gegevens
    • Ben je wettelijk vertegenwoordiger van je kind(eren)? Kruis dan aan 'minderjarige kinderen verhuizen mee'. Je verhuist dan met hetzelfde formulier zowel je kind(eren) als jezelf
    • Heb je een en/of rekening en verhuist de tweede rekeninghouder ook mee? Kruis dan aan '2e rekeninghouder verhuist mee'. Laat de tweede rekeninghouder het formulier ook ondertekenen
    • Wil je een correspondentieadres toevoegen of wijzigen, dan doe je dit altijd schriftelijk

Hypotheken
Lees hier hoe je de adresgegevens voor je hypotheek wijzigt

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp