Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens als ik (al) in het buitenland woon?
Verhuis je terug naar Nederland? Lees hier hoe je dit aan ons doorgeeft.
De manier hoe je als particuliere klant je wijziging aan ons doorgeeft, hangt onder andere af wat je wilt wijzigen.
Adres
Je geeft je wijziging door via de chat op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur
Zo werkt het:
- Vul het Formulier wijzigen persoonlijke gegevens digitaal in en sla het op. Een handtekening is niet nodig
- Log in op Internet Bankieren
- Klik rechts onderin het scherm op het chat-teken om de chat te openen
- Klik op het paperclip-teken om het formulier als bijlage toe te voegen
E-mailadres en telefoonnummer
Je geeft je wijziging door via onze Triodos Mobiel Bankieren App
Goed om te weten
Als je verhuist naar het buitenland, geldt het volgende:
- Je mag je betaalrekening, spaarrekening en hypotheek houden en blijven gebruiken
- Kun je rood staan op je betaalrekening? Je raakt deze mogelijkheid kwijt als je in het buitenland woont.
- Je kunt je producten niet uitbreiden. Je kunt bijvoorbeeld geen extra spaarrekening openen of een extra rekeninghouder toevoegen.