Heeft Triodos Bank een privacyverklaring?
Ja, wij hebben een privacyverklaring. Hierin leggen we je uit hoe we jouw persoonlijke informatie gebruiken en beschermen.
Ja, wij hebben een privacyverklaring. Hierin leggen we je uit hoe we jouw persoonlijke informatie gebruiken en beschermen.
Als de batterij van je Identifier leeg is, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier.
Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Mobiel Bevestigen is de makkelijkste en veiligste manier om je bankzaken te regelen. Je kunt Mobiel Bevestigen makkelijk zelf activeren. Recycle vervolgens je Identifier bij het klein elektronisch afval.
Ben je minderjarig of een zakelijke relatie? Vraag dan telefonisch een nieuwe Identifier aan. Bel ons en houd je rekeningnummer bij de hand.
Heb je een phishing-sms of phishing-e-mail ontvangen, klik dan niet op de link, maar volg deze stappen:
Heb je wel op de link geklikt? Scan je mobiele telefoon of computer dan met een virusscanner. Als je geen gegevens hebt ingevuld via de link, hoef je verder niets te doen. Heb je wel gegevens ingevuld en heb je een rekening bij Triodos Bank? Bel ons dan zo snel mogelijk op 030 753 6450. Heb je een rekening bij een andere bank, neem dan contact op met je eigen bank.
Ben je slachtoffer geworden van een andere vorm van fraude, kijk dan op de pagina veilig bankieren.
Als je de pincode van je Identifier niet meer weet, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier.
Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Mobiel Bevestigen is de makkelijkste en veiligste manier om je bankzaken te regelen. Je kunt Mobiel Bevestigen makkelijk zelf activeren. Recycle vervolgens je Identifier bij het klein elektronisch afval.
Ben je minderjarig of een zakelijke relatie? Blokkeer dan de Identifier en bel ons daarna. Houd je rekeningnummer en Identifier bij de hand.
Identifier blokkeren
Je kunt de Triodos Betaalpas zelf via de Mobiel Bankieren app deblokkeren. Je betaalpas wordt geblokkeerd als je 3 keer de verkeerde pincode hebt ingetoetst of als je zelf de betaalpas hebt geblokkeerd in de app.
De blokkade is de volgende werkdag na 11.30 uur zichtbaar. Wacht totdat de blokkade zichtbaar is in de app om te deblokkeren.
Zo werkt het:
Geen app?
Bel ons en houd je rekeningnummer en identifier bij de hand.
Vervolg
Als je Identifier toe is aan vervanging, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier.
Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Mobiel Bevestigen is de makkelijkste en veiligste manier om je bankzaken te regelen. Je kunt Mobiel Bevestigen makkelijk zelf activeren. Recycle vervolgens je Identifier bij het klein elektronisch afval.
Ben je minderjarig of een zakelijke relatie? Vraag dan telefonisch een nieuwe Identifier aan. Bel ons en houd je rekeningnummer bij de hand.
Het is nog niet mogelijk om contactloos te betalen met je mobiel, zoals bijvoorbeeld met Apple Pay of Google Pay. Het op een klantvriendelijke en veilige manier aanbieden van Mobiel betalen vraagt tijd en een flinke investering vanuit Triodos Bank.
Voor de lancering van Apple Pay zijn we bovendien afhankelijk van verschillende externe partijen. Helaas zijn zij nog niet klaar voor de koppeling tussen Apple Pay en onze nieuwe Triodos Betaalpas van Visa Debit. Met elkaar werken we er hard aan om Apple Pay in de eerste helft van 2024 en Google Pay in de tweede helft van 2024 te introduceren in Nederland.
Je beëindigt een beleggersrekening schriftelijk.
Als je geen andere rekeningen hebt, dan ontvang je na het opheffen van je rekening geen Financieel Jaaroverzicht meer. Ook zijn je afschriften dan niet meer in te zien in Internet Bankieren. Download daarom je Financieel Jaaroverzicht(en) en je afschriften voordat je de rekening opheft.
Heb je nog andere rekeningen, dan zie je de gesloten rekening nog 13 maanden in Internet Bankieren en ontvang je ook een Financieel Jaaroverzicht.
Je beëindigt een betaalrekening of spaarrekening het makkelijkst via onze app.
Zo werkt het:
Na het opheffen van je rekening ontvang je geen Financieel Jaaroverzicht meer. Ook zijn je afschriften niet meer in te zien als je geen rekening meer hebt. Download daarom je Financieel Jaaroverzicht(en) en je afschriften voordat je de rekening opheft.
We heffen je rekening binnen 1 dag op.
Geen app
Heb je geen toegang tot de app of kun je je rekening niet opheffen via de app? Beëindig je rekening dan schriftelijk. Gebruik hiervoor het Opheffingsformulier Particuliere Rekening. Na ontvangst van het formulier, sluiten wij je rekening binnen 5 werkdagen.
Vervolg
Heb je nog andere rekeningen, dan zie je de gesloten rekening nog 13 maanden in Internet Bankieren
Een spaarrekening bij Triodos Bank is gratis. Wil je een spaarrekening openen? Start dan je aanvraag op onze website.
Iedere dag berekenen we de rente over het bedrag dat op dat moment op je spaarrekening staat. Op 1 januari tellen we al deze bedragen bij elkaar op en maken dat bedrag over op je spaarrekening.
Heb je een deposito, dan ontvang je de rente na afloop van de looptijd van het deposito. Je kunt je deposito inzien in Internet Bankieren.
U vindt de officiële berichten en laatste informatie over het Captin MTF platform op de pagina voor investeerders in Triodos Bank. Deze informatie is in het Engels en leidend voor certificaathouders.
Op onze informatiepagina voor certificaathouders vindt u de laatste informatie ook in het Nederlands.
Belangrijke berichten worden ook door middel van een persbericht gepubliceerd. Certificaathouders ontvangen bij belangrijke berichten persoonlijk een e-mail of brief.
Een Kinder Toekomst Plan is kosteloos.
Als je niet meer kunt inloggen met je Identifier, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier.
Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Mobiel Bevestigen is de makkelijkste en veiligste manier om je bankzaken te regelen. Je kunt Mobiel Bevestigen makkelijk zelf activeren. Recycle vervolgens je Identifier bij het klein elektronisch afval.
Ben je minderjarig of een zakelijke relatie? Bel ons en houd je rekeningnummer bij de hand. Wij zorgen dat weer in kunt inloggen.
De situatie in Marokko en Libië gaat ons aan het hart. Daarom willen we het overmaken van geld naar dierbaren en/of het doen van lokale donaties vergemakkelijken. Tot en met 18 december betaal je geen transactiekosten voor betalingen naar een rekening in Marokko of Libië. Dit geldt zowel voor particuliere als zakelijke klanten.
Heb je na 8 september een bedrag overgemaakt naar Marokko of na 11 september een bedrag overgemaakt naar Libië? Dan storten we de transactiekosten binnen 4 weken terug.
In onze video Zo werkt identificeren in de app zie je hoe je een goede opname van je identiteitsbewijs of gezicht maakt.
Dit zijn onze belangrijkste tips:
Identiteitsbewijs
Opname gezicht