Wat je moet doen als je je wachtwoord niet meer weet, hangt af van de situatie.
Ben je al zakelijk klant?
Volg dan deze stappen:
- Ga naar www.triodos.nl
- Klik rechtsboven op Inloggen
- Klik onder Anders inloggen? op Gebruikersnaam en wachtwoord
- Klik op Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?
- Kies Wachtwoord
- Ben je ook je gebruikersnaam kwijt? Vraag dan eerst een gebruikersnaam aan
- Kies Mijn rekeningen en volg de stappen
- Nadat je de stappen hebt afgemaakt, ontvang je een e-mail ter bevestiging
- Je ontvangt binnen 5 werkdagen een tijdelijk wachtwoord per post
- Je wijzigt het tijdelijke wachtwoord zodra je inlogt. De gebruikersnaam blijft hetzelfde
Ben je al particulier klant?
Dan kun je overstappen op Mobiel Bevestigen. Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt dan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt geen gebruikersnaam of wachtwoord meer nodig. Kun je niet overstappen op Mobiel Bevestigen of wil je graag je gebruikersnaam en wachtwoord blijven gebruiken? Volg dan bovenstaande stappen.
Heb je een zakelijke rekening aangevraagd of hebben we je gevraagd gegevens aan te leveren voor je zakelijke rekening?
Volg dan deze stappen:
- Ga naar www.triodos.nl
- Klik rechtsboven op Inloggen
- Klik onder Anders inloggen? op Gebruikersnaam en wachtwoord
- Klik op Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?
- Kies Wachtwoord
- Ben je ook je gebruikersnaam kwijt? Bel ons dan
- Kies Aanvraag zakelijke rekening of verzoek om gegevens aan te leveren en volg de stappen
- Nadat je de stappen hebt afgemaakt, ontvang je je nieuwe wachtwoord binnen enkele minuten per e-mail
- Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer je ongewenste e-mails (spam). Of controleer of je een ander e-mailadres hebt opgegeven dan bij ons bekend is
- Je kunt je nieuwe wachtwoord meteen gebruiken om in te loggen
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.