Wat moet ik doen als mijn Triodos Betaalpas is geblokkeerd?

Je kunt de Triodos Betaalpas zelf via de Mobiel Bankieren app deblokkeren. Je betaalpas wordt geblokkeerd als je 3 keer de verkeerde pincode hebt ingetoetst of als je zelf de betaalpas hebt geblokkeerd in de app.

De blokkade is de volgende werkdag na 11.30 uur zichtbaar. Wacht totdat de blokkade zichtbaar is in de app om te deblokkeren.

Zo werkt het:

  • Log in
  • Tik rechts onderin op Meer
  • Tik op Betaalpassen
  • Tik op de betaalpas die je wilt deblokkeren
  • Tik op Blokkeren/deblokkeren
  • Zet het vinkje bij Blokkeren uit
  • Klik op Bevestigen en doorloop de stappen

Geen app?
Bel ons en houd je rekeningnummer en identifier bij de hand.

Vervolg

  • Is de blokkade op je betaalpas ontstaan omdat je 3 keer een verkeerde pincode hebt ingetoetst? Je Triodos Betaalpas kan je weer gebruiken als je eerst een contant bedrag opneemt bij een geldautomaat
  • Is de blokkade op je betaalpas ontstaan omdat je zelf de betaalpas geblokkeerd hebt in de app? Je kunt de Triodos Betaalpas meteen weer gebruiken

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp