Wat moet ik doen als ik mijn Triodos Betaalpas kwijt ben?
Is je Triodos Betaalpas kwijt of gestolen, blokkeer deze zo snel mogelijk om misbruik te voorkomen. Dit doe je via onze Mobiel Bankieren app. Via de mobiele app kun je meteen een nieuwe betaalpas aanvragen.
Ben je een zakelijke klant en heb je een andere rechtsvorm dan een eenmanszaak? Lees dan hoe je een nieuwe Triodos Betaalpas aanvraagt
Zo werkt het:
- Log in
- Tik rechts onderin op Meer
- Tik op Betaalpassen
- Tik op de pas die je wilt blokkeren
- Tik op Nieuwe pas aanvragen
- Tik op Mijn pas is gestolen of verloren en tik op Doorgaan
- Tik op Bevestigen
- Tik nogmaals op Bevestigen in de pop-up die verschijnt
- Vul je 5-cijferige pincode in
- Je oude betaalpas wordt automatisch geblokkeerd
Let op: Er zijn kosten verbonden aan een vervangende betaalpas. De kosten zijn 6 euro per pas.
Geen app?
Om je goed verder te kunnen helpen, controleer eerst het logo op je betaalpas.
Visa betaalpas
Bel +31 30 693 6575. Vanuit het buitenland bel je +31 88 385 5372.
Maestro betaalpas
Bel 0800 0313. Vanuit het buitenland bel je +31 88 385 5372.
Vervolg
- Je ontvangt binnen 5 werkdagen een nieuwe Triodos Betaalpas
- Contactloos betalen werkt nadat je de betaalpas eerst een keer gebruikt hebt met pincode