Wat moet ik doen als ik mijn Triodos Betaalpas kwijt ben?

Is je Triodos Betaalpas kwijt of gestolen, blokkeer deze zo snel mogelijk om misbruik te voorkomen. Dit doe je via onze Mobiel Bankieren app. Via de mobiele app kun je meteen een nieuwe betaalpas aanvragen.

Zo werkt het:

  1. Log in
  2. Tik rechts onderin op Meer
  3. Tik op Betaalpassen
  4. Tik op de pas die je wilt blokkeren
  5. Tik op Nieuwe pas aanvragen
  6. Tik op Mijn pas is gestolen of verloren en tik op Doorgaan
  7. Tik op Bevestigen
  8. Tik nogmaals op Bevestigen in de pop-up die verschijnt
  9. Vul je 5-cijferige pincode in
  10. Je oude betaalpas wordt automatisch geblokkeerd

Let op: Er zijn kosten verbonden aan een vervangende betaalpas. De kosten zijn 6 euro per pas.

Maak je geen gebruik van de app? Doorloop dan de stappen in Internet Bankieren om de betaalpas te blokkeren en een nieuwe aan te vragen.


Geen toegang meer tot de app
Bel +31 30 693 6575. Vanuit het buitenland bel je +31 88 385 5372.

Vervolg

  • Je ontvangt binnen 5 werkdagen een nieuwe Triodos Betaalpas
  • Contactloos betalen werkt nadat je de betaalpas eerst een keer gebruikt hebt met pincode 

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp