Wat moet ik doen als de app niet meer werkt?

Volg onderstaande stappen als de Triodos Mobiel Bankieren app niet meer werkt, of als je problemen ervaart met specifieke functies hiervan, zoals de QR-scanner.

  1. Controleer of je de meest recente versie van de app hebt geïnstalleerd. Zo niet, installeer deze versie en kijk of dit het probleem oplost.
    • Open de app en klik links boven het toetsenbord op Service om te zien welke versie van de app je hebt.
  2. Verwijder de cookies en de zoekgeschiedenis van je mobiele browser/browser op je apparaat.
  3. Lost dit het probleem niet op, sluit de app dan helemaal af. Zorg dat hij ook op de achtergrond van je toestel niet meer draait. Start de app dan opnieuw op.
  4. Lost dit het probleem niet op, verwijder dan de app en installeer hem opnieuw.
    • Heb je een Android-toestel, leeg dan eerst je cache voordat je de app verwijdert en opnieuw installeert. De stappen hiervoor verschillen per toestel, maar over het algemeen klik je op je telefoon op Instellingen en vervolgens Apps > Triodos > Cache legen
  5. Bel ons als je bovenstaande stappen hebt doorlopen en de app nog steeds niet werkt.

 


Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp