Waarom kan ik het Financieel Jaaroverzicht van mijn zakelijke rekeningen niet inzien via Internet Bankieren?
De informatie uit het Financieel Jaaroverzicht is vertrouwelijk. Daarom kan alleen de rekeningbeheerder het Financieel Jaaroverzicht inzien via Internet Bankieren.
Heeft je organisatie geen rekeningbeheerder, dan ontvang je het Financieel Jaaroverzicht voor eind januari per post.
Eenmanszaak Heb je een eenmanszaak, dan downloadt je het Financieel Jaaroverzicht in Internet Bankieren.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp
Als de batterij van je Identifier leeg is, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier.
Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Ben je minderjarig of een zakelijke relatie? Vraag dan telefonisch een nieuwe Identifier aan. Bel ons en houd je rekeningnummer bij de hand.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Als je de pincode van je Identifier niet meer weet, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier.
Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Ben je minderjarig of een zakelijke relatie? Blokkeer dan de Identifier en bel ons daarna. Houd je rekeningnummer en Identifier bij de hand.
Identifier blokkeren
Toets 4 keer een verkeerde pincode in op de Identifier
De Identifier blokkeert en toont een blokkeercode
Heeft dit antwoord je geholpen?
Als je Identifier toe is aan vervanging, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier.
Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Ben je minderjarig of een zakelijke relatie? Vraag dan telefonisch een nieuwe Identifier aan. Bel ons en houd je rekeningnummer bij de hand.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Als je niet meer kunt inloggen met je Identifier, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier.
Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Ben je minderjarig of een zakelijke relatie? Bel ons en houd je rekeningnummer bij de hand. Wij zorgen dat weer in kunt inloggen.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Je kunt het Financieel Jaaroverzicht vanaf half januari downloaden in Internet Bankieren.
Heb je alleen rekeningen zonder Internet Bankieren, dan ontvang je het Financieel Jaaroverzicht voor 31 januari per post.
Zakelijk Financieel Jaaroverzicht
Heb je een eenmanszaak? Je vindt het Financieel Jaaroverzicht vanaf half januari in Internet Bankieren
Is er een rekeningbeheerder voor jouw organisatie? De rekeningbeheerder vindt het Financieel Jaaroverzicht vanaf half januari in Internet Bankieren
Heb je geen eenmanszaak en is er geen rekeningbeheerder voor jouw organisatie? Je ontvangt het Financieel Jaaroverzicht voor 31 januari per post
Heeft dit antwoord je geholpen?
Veilig betaalverkeer is voor ons erg belangrijk. Wij zijn altijd bezig om Internet Bankieren en Mobiel Bankieren te beschermen tegen fraude, misbruik en phishing. Wij vragen dan ook nooit om:
aan de telefoon of per e-mail persoonlijke inlogcodes of je pincode te delen.
via een link in een e-mail of SMS in te loggen.
Veilige verbinding Log alleen in op Internet Bankieren als de adresregel begint met https://bankieren.triodos.nl/. De 's' in https staat voor secure: een beveiligde, versleutelde verbinding met onze website. Deze herken je aan de beveiligingssleutel naast de adresregel. Log nooit in bij Triodos Internet Bankieren vanuit een andere website.
Twijfel je of een bericht van Triodos Bank afkomstig is? Stuur de e-mail of SMS dan door naar [email protected].
Je stapt eenvoudig over naar Mobiel Bevestigen. Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Ben je minderjarig of een zakelijke relatie? Vraag dan telefonisch een nieuwe Identifier aan. Bel ons en houd je rekeningnummer bij de hand.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Als je Identifier toe is aan vervanging, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier.
Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Je wijzigt persoonlijke gegevens zoals je e-mailadres, telefoonnummer of woonadres snel en eenvoudig via onze app. Sta je bij ons ingeschreven als wettelijk vertegenwoordiger van je kind, dan kun je aangeven dat je kind meeverhuist.
Zo werkt het:
Log in
Tik rechts onderin op Meer
Tik op Persoonlijke gegevens
Tik op de gegevens die je wilt wijzigen
Vul je nieuwe gegevens in en volg de stappen
Je bevestigt de wijziging met je persoonlijke inlogcode
Nadat je de wijziging hebt bevestigd, verwerken wij deze direct
Kun je je persoonlijke gegevens niet via de app wijzigen?
Wijzig dan je persoonlijke gegevens als volgt:
Via Internet Bankieren. Nadat je bent ingelogd, klik je op Zelf regelen > Persoonlijke gegevens
Wil je de gegevens van je kind wijzigen, klik dan op het dropdownmenu achter je naam om je kind te selecteren
Je geeft de adreswijziging voor ieder kind apart op
Ben je wettelijk vertegenwoordiger van je kind(eren)? Kruis dan aan 'Tweede rekeninghouder en/of minderjarige kinderen verhuizen mee'. Je verhuist dan met hetzelfde formulier zowel je kind(eren) als jezelf.
Hypotheken Lees hier hoe je de adresgegevens voor je hypotheek verandert.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Je kunt op je betaalrekening niet inloggen met een gebruikersnaam. Wel kun je er voor kiezen om over te stappen op Mobiel Bevestigen.
Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je wachtwoord en gebruikersnaam nodig.
Triodos Bank gebruikt cookies om je beter en persoonlijker van dienst te zijn. Daarnaast zetten we cookies in om de website goed te laten functioneren en om anonieme informatie te verzamelen waarmee we de website kunnen verbeteren. Door op ‘Akkoord’ te klikken geef je hier toestemming voor. Je kunt je cookievoorkeuren altijd aanpassen.