Kan ik de Triodos Bankieren app op meerdere apparaten installeren?
Je kunt de app op meerdere apparaten installeren. Lees hoe je de app op een nieuwe telefoon of extra apparaat installeert.
We gebruiken functionele en anonieme analytische cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert en om inzicht te krijgen in het gebruik ervan. Daarnaast plaatsen we cookies van derden om gepersonaliseerde advertenties te tonen en social media functies aan te bieden.
Door op "Accepteren" te klikken, accepteer je alle cookies. Inclusief cookies van derde partijen. Door op "Afwijzen" te klikken, accepteer je alleen functionele en anonieme analytische cookies. Klik op "Cookie-instellingen" om je voorkeuren aan te passen en om meer te lezen over ons privacybeleid.
Je kunt de app op meerdere apparaten installeren. Lees hoe je de app op een nieuwe telefoon of extra apparaat installeert.
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Je kunt op Android apparaten met de Triodos Mobiel Bankieren app inloggen, betalen en bevestigen met je vingerafdruk of gezichtsherkenning. Volg deze stappen om dit in te stellen:
Zie je deze optie nog niet? Dan kan het zijn dat je nog een oude versie van de Triodos Mobiel Bankieren app hebt. Update de app eerst in de Google Play Store. Ook moet je vingerafdruk of gezichtsherkenning al op je apparaat ingesteld hebben voordat je het voor de app kunt activeren.
Let op. Dit kan alleen op apparaten met:
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Je kunt met de Triodos Mobiel Bankieren app inloggen, betalen en bevestigen met je vingerafdruk of gezichtsherkenning. Volg onderstaande stappen om dit in te stellen:
Je telefoon of tablet moet wel voldoen aan de volgende voorwaarden:
Zie je deze optie nog niet? Dan kan het zijn dat je nog een oude versie van de Triodos Mobiel Bankieren app hebt. Update de app eerst in de Google Play Store. Ook moet je vingerafdruk of gezichtsherkenning al op je apparaat ingesteld hebben voordat je het voor de app kunt activeren.
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Met onze app regel je je bankzaken via je mobiele telefoon of tablet. De Triodos Mobiel Bankieren app werkt op de besturingssystemen iOS versie 14.0 (en hoger) en Android 7.0 (en hoger).
Vervolg
Na activering van de app log je altijd in met je persoonlijke inlogcode.
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Volg onderstaande stappen als de Triodos Mobiel Bankieren app of een onderdeel van de app niet meer werkt.
Updaten van je besturingssysteem (iOS-versie of Android-versie)
Om veilig mobiel te bankieren is het belangrijk dat je de app gebruikt op een apparaat met de meest recente versie van iOS of Android. Dit staat los van de recente versie van de Triodos Mobiel Bankieren app.
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Blokkeer direct de toegang tot de app als je je telefoon niet meer hebt.
Heb je de Triodos Mobiel Bankieren App op een ander apparaat?
Heb je een extra apparaat waarop de app nog niet is geïnstalleerd?
Heb je een Identifier?
Heb je Apple Pay geactiveerd?
Op de website van Apple Support staan tips om je iPhone te kunnen vinden én hoe je Apple Pay uit kunt zetten voor jouw iPhone. Lukt het niet om Apple Pay te blokkeren? Neem dan contact met ons op.
Heb je Google Pay geactiveerd?
Op de website van Google staan tips hoe je Google Pay uit kunt zetten. Lukt het niet om Google Pay te blokkeren? Neem dan contact met ons op.
Geen app of Internet Bankieren?
Bel direct met ons Fraude Intake Team via 030 753 6450. Het team is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur. Of stuur een e-mail naar [email protected] met het verzoek Mobiel Bevestigen te blokkeren.
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Blokkeer via Internet Bankieren de toegang tot de app:
Maak je gebruik van Mobiel Bevestigen en kan je niet direct inloggen op Internet Bankieren?
Blokkeer de toegang tot Internet Bankieren als je je Identifier kwijt bent.
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Nee, als je Betaalpas is geblokkeerd, bijvoorbeeld vanwege verlies of diefstal, zijn Apple Pay en Google Pay ook geblokkeerd. Apple Pay en Google Pay blijven geblokkeerd totdat de blokkade van de Betaalpas is opgeheven.
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Via onze mobiele app kun je eenvoudig een rekening onzichtbaar maken. Deze rekening blijft nog gewoon bestaan, maar verschijnt dan niet meer in het rekeningoverzicht in de app. Dit geeft je een beter overzicht wanneer je meerdere rekeningen hebt.
Wil je de rekening weer zichtbaar maken, dan volg je ook de bovenstaande stappen. In Internet Bankieren zie je altijd alle rekeningen staan.
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Je kunt maximaal € 5000 per dag overboeken vanaf je particuliere rekening. Deze limiet kun je eenvoudig tijdelijk verhogen via de app of Internet Bankieren. Let op: het duurt dan 4 uur voordat je je nieuwe rekeninglimiet kunt gebruiken.
Wil je meer weten over je limieten? Kijk dan op onze limietenpagina.
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Veilig bankieren staat bij ons voorop. Je aankopen via Apple Pay zijn afgeschermd en dus niet zichtbaar voor ons als bank. Elke keer dat je iets koopt, maakt Apple Pay gebruik van een unieke transactiecode. Je pasnummer wordt dus nooit opgeslagen op je mobiele apparaat of op de servers van Apple. Apple deelt nooit je pasnummer met de verkopende partij.
Tip: als je bij het online afrekenen met Apple Pay niet je e-mailadres wilt delen met de webwinkel, kun je ‘Verberg mijn emailadres’ gebruiken. Zo wordt er een uniek, willekeurig e-mailadres gegenereerd die berichten automatisch doorstuurt naar je eigen inbox.
Lees meer over Apple Pay.
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Zo werkt het:
Goed om te weten
Voordat je de eerste betaling met Apple Pay en Google Pay kunt doen, moet je Triodos Betaalpas geactiveerd zijn. Dit werkt nadat je de fysieke betaalpas eerst een keer gebruikt hebt met je pincode.
Daarnaast is het belangrijk dat contactloos betalen voor je pas is ingeschakeld.
Lees meer over Apple Pay.
Lees meer over Google Pay.
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.
We updaten onze app regelmatig, om te zorgen dat hij nog beter werkt of om nieuwe functies te introduceren. Het is daarom belangrijk dat je de meest recente versie van de app gebruikt.
Zo update je de app:
Automatisch updaten
Als je automatisch updaten inschakelt, update jouw toestel altijd automatisch de app naar de meest recente versie:
Updaten van je Android besturingssysteem
Om veilig mobiel te bankieren, is het belangrijk dat je de app gebruikt op een mobiele telefoon of tablet met een recente versie van Android. Dit gaat dus niet om de appversie. Update het besturingssysteem van je apparaat naar Android-versie 7.0 of hoger. Doe dit op je apparaat via Instellingen > Systeem > Software-update.
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Je kunt met een QR-code inloggen op Internet Bankieren als je ook gebruik maakt van onze app. Als je inlogt, gebruik je zowel je computer als de telefoon of tablet waarop je app is geïnstalleerd.
Zo werkt het:
Limieten
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.