Kan ik de Triodos Bankieren app op meerdere apparaten installeren?
Je kunt de app op meerdere apparaten installeren. Lees hoe je de app op een nieuwe telefoon of extra apparaat installeert.
Je kunt de app op meerdere apparaten installeren. Lees hoe je de app op een nieuwe telefoon of extra apparaat installeert.
Met onze app regel je je bankzaken via je mobiele telefoon of tablet. De Triodos Mobiel Bankieren app werkt op de besturingssystemen iOS versie 12.0 (en hoger) en Android 6.0 (en hoger).
Vervolg
Na registratie van de app log je altijd in met de pincode.
Blokkeer direct de toegang tot de app als je je telefoon niet meer hebt:
Kun je niet direct zelf de toegang blokkeren?
Bel ons, dan blokkeren wij de toegang voor je.
Via de app kun je zelf:
Volg onderstaande stappen als de Triodos Mobiel Bankieren app of een onderdeel van de app niet meer werkt.
Via onze mobiele app kun je eenvoudig een rekening onzichtbaar maken. Deze rekening blijft nog gewoon bestaan, maar verschijnt dan niet meer in het rekeningoverzicht in de app. Dit geeft je een beter overzicht wanneer je meerdere rekeningen hebt.
Wil je de rekening weer zichtbaar maken, dan volg je ook de bovenstaande stappen. In Internet Bankieren zie je altijd alle rekeningen staan.
Blokkeer de Mobiel Bankieren app als je vermoedt dat je slachtoffer bent van fraude of dat iemand zonder jouw toestemming toegang heeft tot je rekening.
Zo werkt het
Identifier kwijt?
Blokkeer de toegang tot Internet Bankieren als je je Identifier kwijt bent.
Contact
Bel ons als het niet lukt om de toegang tot Mobiel Bankieren of Internet Bankieren te blokkeren.
Het is niet mogelijk om de Mobiel Bankieren app te openen op apparaten waarvan de beveiligingsmaatregelen van de fabrikant worden omzeild. Bij Apple apparaten heet dit jailbreaken en bij Android apparaten heet dit rooten. Op deze apparaten is het mogelijk apps te installeren die niet via de Apple App Store of Google Play Store verkrijgbaar zijn. Hiermee is het toestel minder goed beschermd door de veiligheidsmaatregelen die Apple en Google hebben ingebouwd. Ook is het hiermee vatbaarder voor malware en virussen.
Heb je geen ander toestel? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.
We updaten onze app regelmatig, om te zorgen dat hij nog beter werkt of om nieuwe functies te introduceren. Het is daarom belangrijk dat je de meest recente versie van de app gebruikt.
Zo update je de app
Automatisch updaten
Als je automatisch updaten inschakelt, update jouw toestel altijd automatisch de app naar de meest recente versie:
We updaten onze app regelmatig, om te zorgen dat hij nog beter werkt of om nieuwe functies te introduceren. Het is daarom belangrijk dat je de meest recente versie van de app gebruikt.
Zo update je de app:
Automatisch updaten
Als je automatisch updaten inschakelt, update jouw toestel altijd automatisch de app naar de meest recente versie:
Je kunt met de app geld overmaken in euro’s naar SEPA-landen. Activeer hiervoor eerst de mogelijkheid tot buitenlandbetalingen in de app of in Internet Bankieren.
Wil je meer weten over je limieten? Kijk dan op onze limietenpagina.
Als je de app opnieuw registreert, ontvang je per e-mail een bevestigingscode als je geen Identifier of gebruikersnaam en wachtwoord hebt.
Heb je de e-mail niet ontvangen? Check dan eerst je spambox en controleer na een half uur opnieuw je inbox. Heb je de e-mail nog steeds niet ontvangen, bel ons dan. We helpen je graag.
Via onze mobiele app stel je gemakkelijk een voorkeursrekening in. Betalingen die je vervolgens met de app doet via bijvoorbeeld iDeal lopen automatisch via de voorkeursrekening.
Geen app?
Als je geen gebruik maakt van onze app, kun je de voorkeursrekening ook via Internet Bankieren instellen. Klik na het inloggen op Naar het oude Internet Bankieren. Klik vervolgens op Gegevens wijzigen > inloggegevens, en wijzig je voorkeursrekening onder Standaard geselecteerde rekening.
Let op. Doe je betalingen via Internet Bankieren, dan wordt automatisch de laatste rekening die je hebt gebruikt geselecteerd en niet automatisch de voorkeursrekening. Een overzicht van alle rekeningen vind je terug in het dropdown-menu.
We updaten onze app regelmatig, om te zorgen dat hij nog beter werkt of om nieuwe functies te introduceren. Het is daarom belangrijk dat je de meest recente versie van de app gebruikt.
Versie controleren
Zo controleer je of je de meest recente versie van de app hebt geïnstalleerd: