Wat je moet doen als je je gebruikersnaam niet meer weet, hangt af van jouw situatie.
Ben je al zakelijk klant?
Volg dan deze stappen:
- Ga naar www.triodos.nl
- Klik rechtsboven op Inloggen
- Klik onder Anders inloggen? op Gebruikersnaam en wachtwoord
- Klik op Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?
- Kies Gebruikersnaam
- Kies Mijn rekeningen en volg de stappen
- Nadat je de stappen hebt afgemaakt, ontvang je een e-mail ter bevestiging
- Je ontvangt je gebruikersnaam binnen enkele minuten per e-mail
- Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer je ongewenste e-mails (spam). Of controleer of je een ander e-mailadres hebt opgegeven dan bij ons bekend is
- Je kunt je gebruikersnaam meteen gebruiken om in te loggen
Ben je al particulier klant?
Dan kun je overstappen op Mobiel Bevestigen. Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt dan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt geen gebruikersnaam of wachtwoord meer nodig. Kun je niet overstappen op Mobiel Bevestigen of wil je graag je gebruikersnaam en wachtwoord blijven gebruiken? Volg dan bovenstaande stappen.
Heb je een zakelijke rekening aangevraagd of hebben we je gevraagd gegevens aan te leveren voor je zakelijke rekening?
Dan vragen we je ons te bellen. We helpen je graag.
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.