Ik open een nieuwe rekening en ben mijn bevestigingscode kwijt. Wat nu?

Je hebt de bevestigingscode per e-mail ontvangen. Check daarom eerst je mailbox. Kijk ook in je ongewenste e-mails (spam) en verwijderde berichten (deleted items). De bevestigingscode is 7 dagen geldig.

Je hebt de bevestigingscode nog niet gebruikt

Heb je de bevestigingscode nog niet gebruikt om de aanvraag in de Mobiel Bankieren app te starten? Open dan de Mobiel Bankieren app, tik op Een rekening openen en volg de stappen. Je ontvangt een nieuwe bevestigingscode.

Je hebt de bevestigingscode gebruikt en daarna een pincode gekozen in de Mobiel Bankieren app

Heb je de bevestigingscode gebruikt en daarna een pincode gekozen tijdens de rekeningaanvraag in de app? Open de app en log in met je zelfgekozen pincode. Hierna kun je de aanvraag afmaken.

Je hebt de bevestigingscode gebruikt, een pincode gekozen in de app maar daarna deze pincode vergeten

Heb je de bevestigingscode gebruikt en een pincode gekozen, maar ben je deze zelfgekozen pincode vergeten? Tik dan op Service, Opnieuw activeren. Hierna kun je een nieuwe bevestigingscode aanvragen door te tikken op Een rekening openen en de stappen te volgen.

En/of rekening

De 1e rekeninghouder kan de bevestigingscode opnieuw versturen naar de 2e rekeninghouder:

  • Open de app
  • Tik onder We hebben een uitnodiging gestuurd naar op Opnieuw versturen

De bevestigingscode voor de 2e rekeninghouder is na de eerste verzending 30 dagen geldig.


Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp