Hoe vraag ik de Overstapservice aan?

Je kunt de Overstapservice  aanvragen als je een nieuwe rekening opent, of als je al klant bij ons bent. 

Nieuwe rekening
Open je een nieuwe rekening voor jezelf, dan vraag je na opening van de rekening via de Mobiel Bankieren app de Overstapservice aan. Tik hiervoor op Meer>Rekeninginstellingen. Kies de rekening waarvoor je de overstapservice aanvraagt en tik op Overstapservice. Volg daarna de stappen in de app.

Open je een en/of rekening, dan vul je in het online aanvraagformulier in dat je de Overstapservice wilt aanvragen.

Bestaande rekening
Je vraagt de Overstapservice voor een bestaande rekening voor jezelf aan via de Mobiel Bankieren app. Volg hiervoor de stappen zoals hierboven beschreven.

Heb je een en/of rekening? Dan vraag je de Overstapservice aan via dit formulier. Print het formulier uit, vul het in en stuur het per post naar ons retour. Je ontvangt van ons een brief met de startdatum van de Overstapservice.

Zakelijke rekening
Lees hier hoe je de Overstapservice aanvraagt voor een zakelijke rekening.

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp