Neem in de eerste plaats contact op met Triodos Bank als je je zorgen maakt over hoe we je persoonlijke gegevens hebben verwerkt.
JJe kunt een klacht indienen als je een klacht hebt over de manier waarop we jouw persoonsgegevens verwerken. Stuur een e-mail naar [email protected] met daarin je klacht.
Of stuur een brief (een postzegel is niet nodig), eventueel samen met kopieën van documenten of informatie om de klacht te verduidelijken, naar:
Triodos Bank N.V.
Afdeling Kwaliteitszorg
Antwoordnummer 170
3700 VB Zeist
Kijk voor meer informatie op onze pagina Klacht indienen.
Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kan je ook contact opnemen met de Functionaris Gegevensbescherming van Triodos Bank. Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected].
Je hebt ook het recht om rechtstreeks een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Voor meer informatie over hoe dit in zijn werk gaat, kun je terecht op de website van de Autoriteit Persoonsgegevens.