Mijn rekening is geblokkeerd omdat ik mijn identiteitsbewijs niet heb geüpload. Wat nu?

We vragen je vriendelijk om alsnog je paspoort of identiteitskaart te uploaden in de Mobiel Bankieren app of Internet Bankieren. Is je identiteitsbewijs goedgekeurd, dan kun je binnen 3 werkdagen je rekening weer gebruiken.

Let op: een rijbewijs is niet toegestaan. 


Geen app of Internet Bankieren
Maak je geen gebruik van de Mobiel Bankieren app of Internet Bankieren? Stuur ons dan per post een kopie van: 

  • De voor- en achterkant van de pagina in het paspoort waarop de pasfoto en persoonsgegevens staan of 

  • De voor- en achterkant van je identiteitskaart 

Nadat wij je identiteitsbewijs hebben goedgekeurd, kun je de rekening weer gebruiken.

Wil je je kopie identiteitsbewijs niet per post versturen of heb je je rekening sneller nodig? Bel ons dan.

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp