De opzet en structuur van het online platform maken dat de duurzaamste bank van Nederland haar verschillende klantgroepen eenvoudiger kan helpen met relevante informatie en een aanbod op maat, ook op tablet en mobiel. Op korte termijn volgen nieuwe releases van de Triodos Mobiel Bankieren App en Triodos Internet Bankieren.

"De nieuwe website ademt de essentie en energie van positieve verandering", zegt hoofd Marketing Maud Pinckers van Triodos Bank Nederland. "Naast de praktische informatie over sparen, beleggen, lenen en hypotheken komen ook onze missie en de motivatie van onze klanten om duurzaam te bankieren beter uit de verf. We delen hun verhalen en laten zien hoe we samen met hen van klein het nieuwe groot maken."

De Triodos community blijft groeien. De inmiddels m​​​​​eer dan 5.000 door Triodos Bank gefinancierde projecten en investeringen zorgen voor impact in 45 landen wereldwijd. Maud Pinckers: "We zijn transparant over wat we met het geld van onze klanten doen. Mijn Geld Gaat Goed laat zien hoe bevlogen Nederlandse ondernemers dankzij het spaargeld van klanten bouwen aan een eerlijke, sociale en groene wereld."

Bekijk de film over de nieuwe triodos.nl:

Wil je deze video zien?