Opdrachtverwerking
Voor de aan- en verkoop van Triodos beleggingsproducten
We gebruiken functionele en anonieme analytische cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert en om inzicht te krijgen in het gebruik ervan. Daarnaast plaatsen we cookies van derden om gepersonaliseerde advertenties te tonen en social media functies aan te bieden.
Door op "Accepteren" te klikken, accepteer je alle cookies. Inclusief cookies van derde partijen. Door op "Afwijzen" te klikken, accepteer je alleen functionele en anonieme analytische cookies. Klik op "Cookie-instellingen" om je voorkeuren aan te passen en om meer te lezen over ons privacybeleid.
Voor de aan- en verkoop van Triodos beleggingsproducten
Je koopt of verkoopt aandelen het eenvoudigst via onze app.
Zo werkt het
Tik op de belegging die je wilt kopen of verkopen
Vervolg
Bekijk in het overzicht Opdrachtverwerking wanneer je opdracht verwerkt is. De tijden gelden vanaf het moment dat we de opdracht ontvangen.
Geen app?
Maak je geen gebruik van onze app, dan koop of verkoop je je aandelen via Internet Bankieren.
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Triodos tegenrekening
Is je tegenrekening een Triodos rekening? Dan reserveren we het aankoopbedrag op je tegenrekening zodra je een aankoopopdracht geeft. Is je saldo onvoldoende, dan kunnen we het bedrag niet incasseren en je opdracht niet uitvoeren. Vul je saldo aan en geef daarna een nieuwe aankoopopdracht.
Beleg je maandelijks, dan controleren we je saldo 3 dagen voordat we de maandopdracht uitvoeren. Is je saldo onvoldoende, dan ontvang je van ons een bericht met het verzoek je saldo aan te vullen. Heb je je saldo niet aangevuld, dan kunnen we het bedrag niet incasseren en je maandopdracht niet uitvoeren.
Tegenrekening bij een andere bank
Heb je een tegenrekening bij een andere bank? Als de incasso niet lukt, dan ontvang je van ons een brief met het verzoek om het aankoopbedrag aan Triodos Bank te betalen. In de tussentijd blokkeren we je beleggersrekening voor aan- en verkopen, omdat we de stukken wel al voor je hebben aangekocht. Nadat we het aankoopbedrag van je hebben ontvangen, heffen we de blokkade op en kun je weer gebruik maken van je rekening.
Lees meer over de opdrachtverwerking van aan- en verkopen voor beleggersrekeningen.
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Je kunt een aankoopopdracht annuleren zolang deze nog niet is verwerkt. Bij de opdrachtverwerking lees je wanneer we opdrachten verwerken. Dit kan per fonds verschillen.
Je annuleert je opdracht in de Mobiel Bankieren app:
Bedankt voor je feedback. We gebruiken dit om onze service te verbeteren.
Ga naar Internet Bankieren
Nu inloggenStel je vraag in de chat en we helpen je zo snel mogelijk. Of bekijk de andere contactmogelijkheden.