Je Triodos Internet Sparen in 3 stappen

  • Vraag Internet Sparen aan

    Ben je al klant bij Triodos Bank? Dan vraag je eenvoudig een rekening Internet Sparen aan via de Mobiel Bankieren app. Tik in de Mobiel Bankieren app na het inloggen op Meer > Nieuwe rekening openen

    Ben je een nieuwe klant? Dan start je je aanvraag online. Je vervolgt je rekeningaanvraag eenvoudig via de Mobiel Bankieren app. Bekijk onze video waarin we stap voor stap uitleggen hoe je je in de Mobiel Bankieren app identificeert.

  • Rekeningaanvraag afronden
    • Ben je een nieuwe klant of heb je als bestaande klant je rekening geopend via de Mobiel Bankieren app? Dan hoef je niets te doen om de aanvraag af te ronden.
    • Heb je een en/of rekening geopend? Dan ontvangt de 2e rekeninghouder nadat we de identiteit van de 1e rekeninghouder hebben vastgesteld een uitnodiging om de app te downloaden en zijn of haar deel van de rekeningaanvraag af te ronden.  Daarna bevestigt de 1e rekeninghouder zijn of haar mede-rekeninghouder in de app.
  • De spaarrekening gebruiken
    • Ben je al klant, dan koppelen we de nieuwe spaarrekening aan je bestaande inloggegevens
    • Ben je een nieuwe klant, dan gebruik je je nieuwe rekening via de app:
      • Je logt in op de app met je zelfgekozen pincode
      • Je gebruikt de QR-codescanner van de app om in te loggen op Internet Bankieren
    • Je kunt ook voor je spaarrekening(en)een spaardoel aanmaken en zo sparen voor verschillende doelen