Je Triodos Internet Sparen in 3 stappen

  • Vraag Internet Sparen aan

    Ben je al klant bij Triodos Bank? Dan vraag je eenvoudig een rekening Internet Sparen aan via Mobiel of Internet Bankieren.

    • Tik in de Mobiel Bankieren app na het inloggen op Meer>Nieuwe rekening openen
    • Klik in Internet Bankieren op Rekening Openen. Klik daarna rechts in het scherm op Open een Internet Spaarrekening en volg de stappen

    Ben je een nieuwe klant? Dan start je je aanvraag online. Je vervolgt je rekeningaanvraag eenvoudig via de Mobiel Bankieren app. Bekijk onze video waarin we stap voor stap uitleggen hoe je je in de Mobiel Bankieren app identificeert. Voor het openen van een nieuwe rekening heb je een betaalrekening nodig bij een Nederlandse bank, waarvan jij de rekeninghouder bent. 

  • Activeer de spaarrekening
    • Ben je een nieuwe klant of heb je als bestaande klant je rekening geopend via de Mobiel Bankieren app? Dan hoef je niets te doen om de rekening te activeren
    • Heb je als bestaande klant via Internet Bankieren een en/of rekening geopend? Dan activeren beide rekeninghouders de rekening via Internet Bankieren
  • De spaarrekening gebruiken
    • Ben je al klant, dan koppelen we de nieuwe spaarrekening aan je bestaande inloggegevens
    • Ben je een nieuwe klant, dan gebruik je je nieuwe rekening via de app:
      • Je logt in op de app met je zelfgekozen pincode
      • Je gebruikt de QR-codescanner van de app om in te loggen op Internet Bankieren
    • Je kunt ook van je spaarrekening(en)een spaarpotje maken en zo sparen voor verschillende doelen