We helpen u graag verder

Wat moet ik doen als mijn Wereldpas kapot is?

U vraagt uw nieuwe Wereldpas aan via de app.

Zo werkt het:

  1. Log in.
  2. Tik rechts onderin op Meer.
  3. Tik op Betaalpassen.
  4. Tik op de betaalpas die u wilt vervangen.
  5. Tik op Nieuwe pas aanvragen.
  6. Kies Mijn pas is beschadigd en tik op Doorgaan
  7. Tik op Bevestigen.
  8. Tik nogmaals op Bevestigen in de pop-up die verschijnt.
  9. Vul uw 5-cijferige pincode in.

Internet Bankieren

Maakt u geen gebruik van de app, dan vraagt u uw nieuwe Wereldpas aan via Internet Bankieren. Log in en klik links in het menu op Gegevens wijzigen > Wereldpas.

Verloren of Gestolen Pas

Bent u uw Wereldpas kwijt of is deze gestolen?  Blokkeer uw Wereldpas dan zo snel mogelijk om misbruik te voorkomen.

Vervolg

  • U ontvangt de nieuwe Wereldpas binnen 5 werkdagen. U behoudt uw pincode.

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp