Hoe zet ik papieren afschriften aan of uit voor mijn zakelijke rekening?

De manier waarop je het ontvangen van papieren afschriften aan- of uitzet, hangt ervan af of je een eenmanszaak of een andere rechtsvorm hebt.

Eenmanszaken

Heb je een eenmanszaak, dan zet je het ontvangen van papieren afschriften aan of uit via Internet Bankieren.

Overige rechtsvormen

Is er een rekeningbeheerder, dan belt hij ons om papieren afschriften aan- of uit te zetten. Is er geen rekeningbeheerder, dan geeft een bij ons bekende gebruiker deze wijziging door.

Schriftelijk

Je kunt de wijziging ook schriftelijk aan ons doorgeven:

  1. Print het Wijzigingsformulier Zakelijke Rekening uit en vul het in. Het aanpassen van de afschriften gebeurt bij kop 7
  2. Onderteken het formulier rechtsgeldig.
  3. Stuur het formulier per post naar Triodos Bank

Kosten
Je betaalt voor papieren rekeningafschriften. Onze tarieven vind je op onze website.

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp