Hoe zet ik papieren afschriften aan of uit voor mijn zakelijke rekening?

De manier waarop je het ontvangen van papieren afschriften aan- of uitzet, hangt ervan af of je een eenmanszaak of een andere rechtsvorm hebt.

Eenmanszaken

Heb je een eenmanszaak, dan zet je het ontvangen van papieren afschriften aan of uit via Internet Bankieren.

Overige rechtsvormen

Bel ons op ons zakelijke telefoonnummer om papieren afschriften aan- of uit te zetten. Wij maken dit dan voor je in orde.

Schriftelijk

Je kunt de wijziging ook schriftelijk aan ons doorgeven:

  1. Print het Wijzigingsformulier Zakelijke Rekening uit(PDF) en vul het in. Het aanpassen van de afschriften gebeurt bij kop 7
  2. Onderteken het formulier rechtsgeldig
  3. Stuur het formulier per post naar Triodos Bank

Kosten
Je betaalt voor papieren rekeningafschriften. Onze tarieven vind je op onze website.

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp