Hoe wijzig ik de limiet voor mijn Triodos Internet Zaken Rekening?

Op je zakelijke rekening staan verschillende limieten:

  • Rekeninglimiet: het maximale bedrag dat per dag van de rekening overgeschreven mag worden.
  • Gebruikerslimiet: het maximale bedrag dat een gebruiker van de rekening per dag mag overschrijven. Bel ons als je je gebruikerslimiet wilt weten. Deze is niet zichtbaar in Internet Bankieren.
  • Groepslimiet: het maximale bedrag van een betaling binnen een groep betalingen.
  • Paslimiet: het maximale bedrag dat een gebruiker met de Wereldpas dagelijks kan betalen.

Wijzigen eenmanszaak

Heb je een eenmanszaak, dan wijzig je je paslimiet en rekeninglimiet via Internet Bankieren. Bel ons als het je niet lukt de limiet online te wijzigen, of als je je gebruikerslimiet wilt wijzigen.

Wijzigen andere rechtsvormen

Heb je een andere rechtsvorm, dan wijzig je je limieten schriftelijk:

  • Rekeninglimiet: Vul dit formulier in. Vermeld je gewenste limiet bij Maximale bedrag per transactie.
  • Gebruikerslimiet: Vul dit formulier in. Vermeld je gewenste limiet bij punt 2.3 Bevoegdheden onder punt d.
  • Groepslimiet: Vul dit formulier in. Vermeld je gewenste limiet bij Maximum bedrag per transactie in een groep (batch) van betalingen/incasso’s.
  • Paslimiet: Vul dit formulier in. Vermeld je gewenste limiet bij punt 2.2 Gewenste paslimiet.

Onderteken het formulier rechtsgeldig en stuur het naar ons op per post.

Vervolg

Wij passen de limiet binnen 5 werkdagen aan. Je ontvangt een schriftelijke bevestiging.

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp