Hoe wijzig ik de limiet voor mijn Triodos Internet Zaken Rekening?

Op een zakelijke rekening staan verschillende limieten:

  • Rekeninglimiet: het maximale bedrag dat per dag van de rekening overgeschreven mag worden
  • Gebruikerslimiet: het maximale bedrag dat een gebruiker van de rekening per dag mag overschrijven
  • Paslimiet: het maximale bedrag dat een gebruiker met de Wereldpas dagelijks kan betalen

 

Wijzigen van de limiet

 Je geeft de wijziging schriftelijk aan ons door.

  1. Wijzig de rekeninglimiet via het Wijzigingsformulier Zakelijke Rekening(PDF)
  2. Wijzig de gebruikerslimiet via het Wijzigingsformulier Zakelijke Gebruiker(PDF)
  3. Onderteken de formulieren rechtsgeldig
  4. Stuur de formulieren per post naar Triodos Bank

 

Eenmanszaak

Is je organisatie een eenmanszaak? Dan wijzig je de paslimiet online. 

 

Vervolg

De limiet is binnen 5 werkdagen aangepast. Je ontvangt een schriftelijke bevestiging.

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp