We helpen u graag verder

Hoe wijzig ik de limiet voor mijn Internet Zaken Rekening?

Op uw zakelijke rekening staan verschillende limieten:

  • Rekeninglimiet: het maximale bedrag dat per dag van de rekening overgeschreven mag worden.
  • Gebruikerslimiet: het maximale bedrag dat een gebruiker van de rekening per dag mag overschrijven.
  • Paslimiet: het maximale bedrag dat een gebruiker met de Wereldpas dagelijks kan betalen.

 

Wijzigen van de limiet

 U geeft de wijziging schriftelijk aan ons door.

  1. Wijzig de rekeninglimiet via het Wijzigingsformulier Zakelijke Rekening.
  2. Wijzig de gebruikerslimiet via het Wijzigingsformulier Zakelijke Gebruiker.
  3. Onderteken beide formulieren rechtsgeldig.
  4. Stuur de formulieren per post naar ons op.

 

Eenmanszaak

Als uw organisatie een eenmanszaak is, dan wijzigt u uw paslimiet online. 

 

Vervolg

De limiet is binnen 5 werkdagen aangepast. U ontvangt een schriftelijke bevestiging.

Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp