Hoe beheer ik mijn adresboek in de app?
In de app kunt u contacten toevoegen, verwijderen of wijzigen.
- Log in.
- Tik rechts onderin op Meer.
- Tik op Adresboek.
Contact toevoegen
- Tik rechtsboven op het plusje.
- Vul een Naam en IBAN in.
- Vul eventueel een omschrijving in.
- Tik op Contact opslaan.
Verwijderen
- Tik op het contact.
- Tik op de pen rechtsboven.
- Tik op Verwijderen.
Wijzigen
- Tik op het contact.
- Tik op de pen rechtsboven.
- Wijzig de gegevens.
- Tik op Wijzigingen opslaan.
Heeft dit antwoord u geholpen?
Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp
Op dit moment ervaart u mogelijk problemen bij het gebruik van de nieuwe Mobiel Bankieren app. Op een aantal plaatsen zijn er problemen gemeld, zoals:
- Het adresboek kan niet worden geopend of is niet zichtbaar voor alle rekeningen;
- Cijfers vallen weg;
- U krijgt geen inlogscherm.
Wij begrijpen dat dit zeer vervelend voor u is. Uiteraard werken wij hard aan een oplossing en tot die tijd kunt u gebruik maken van Internet Bankieren voor al uw betalingen. Onze excuses voor het ongemak.
Heeft dit antwoord u geholpen?
U kunt de app op meerdere apparaten installeren. Voor ieder apparaat registreert u zich eenmalig met uw Identifier of gebruikersnaam.
Heeft dit antwoord u geholpen?
Via onze mobiele app kunt u eenvoudig uw rekening onzichtbaar maken. Uw rekening blijft nog gewoon bestaan, maar verschijnt dan niet meer in uw rekeningoverzicht in de app. Dit geeft u een beter overzicht wanneer uw meerdere rekeningen heeft.
- Log in.
- Tik rechts onderin op Meer.
- Tik op Rekeninginstellingen.
- Tik rechts bovenin op het symbool met het oogje.
- Tik op de knop onder Tonen om de rekening onzichtbaar te maken.
- Uw wijziging gaat per direct in.
Wilt u uw rekening weer zichtbaar maken, dan volgt u ook de bovenstaande stappen. In Internet Bankieren ziet u altijd al uw rekeningen staan.
Heeft dit antwoord u geholpen?
Blokkeer direct de toegang tot de app als u uw telefoon niet meer heeft:
- Log in via Internet Bankieren.
- Ga naar Gegevens wijzigen > Mobiel bankieren.
- Klik op Blokkeren.
Kunt u niet direct zelf uw toegang blokkeren?
Bel ons, dan blokkeren wij de toegang voor u.
Heeft dit antwoord u geholpen?
Via onze mobiele app wijzigt u eenvoudig de volgorde waarin uw rekeningen in de app worden weergegeven:
- Log in.
- Tik rechts onderin op Meer.
- Tik op Rekeninginstellingen.
- Tik rechts bovenin op het symbool met het oogje.
- Hou het symbool met de drie streepjes achter een rekening ingedrukt en versleep deze om de rekeningvolgorde aan te passen.
- Het is niet mogelijk om verschillende typen rekeningen (bijvoorbeeld spaar- of betaalrekeningen) door elkaar te zetten.
Lees hier hoe u een voorkeursrekening instelt op de app.
Heeft dit antwoord u geholpen?
Via onze mobiele app stelt u gemakkelijk een voorkeursrekening in. Betalingen die u vervolgens met de app doet via bijvoorbeeld iDeal lopen automatisch via uw voorkeursrekening.
- Log in.
- Tik links bovenin op Meer.
- Tik op Rekeninginstellingen.
- Tik op de rekening die u als voorkeursrekening wilt instellen.
- Zet Voorkeursrekening op aan.
Heeft dit antwoord u geholpen?
Met onze app regelt u uw bankzaken via uw mobiele telefoon of tablet. De Triodos Bankieren App werkt op de besturingssystemen iOS versie 9.0 (en hoger) en Android 4.3 (en hoger).
- Download de Triodos Bankieren app via Google Play of de App Store.
- U vindt de app door te zoeken op 'Triodos bankieren'.
- Registreer de app eenmalig met uw Identifier of gebruikersnaam.
- Kies een 5-cijferige pincode.
Vervolg
Na registratie van de app logt u altijd in met de pincode.
Heeft dit antwoord u geholpen?
U kunt in de app maximaal 1 Identifier gebruiken.
Wilt u al uw rekeningen beheren via de app?
Bel ons, dan koppelen we al uw rekeningen aan 1 van uw Identifiers.
Heeft dit antwoord u geholpen?
Wij hebben de nieuwe Touch-ID functie van de app eerst ontwikkeld voor iOS-systemen, omdat de meeste van onze klanten iOS gebruiken. Daarnaast kent Android meer combinaties van versies en toestellen dan iOS. Omdat we bij alle combinaties voor de veiligheid willen instaan, duurt de ontwikkeling bij Android langer. De ervaring die we hebben opgedaan bij het ontwikkelen van iOS, maakt het voor ons nu makkelijker om dezelfde functionaliteiten ook voor Android te ontwikkelen.
Heeft dit antwoord u geholpen?
U kunt met de app geld overmaken in Euro’s naar SEPA-landen. Activeer hiervoor eerst de mogelijkheid tot buitenlandbetalingen in Internet Bankieren.
Heeft dit antwoord u geholpen?
Eind 2017 hebben we een nieuwe app uitgebracht. Download onze nieuwe app en registreer hem met uw Identifier.
Werkt de nieuwe app niet?
Volg alle stappen volledig en in de juiste volgorde voor Android of iOS.